dimecres, 7 de març del 2007

StBoi - Barcelona en 5 extremoduros

Dels cinc dies laborables que hi ha a la setmana, usualment tres o quatre, vaig amb cotxe a treballar. Al Campus Nord de la UPC és força complicat aparcar a partir de les 9am, pel que aprofito (dilluns, dimecres i divendres) per arribar-m'hi a les 8am i faig una visita al poliesportiu. Així que, encara que potser em podríeu titllar de malalt, puc matar dos pardals d'un tret - miraré de no deixar empremtes a l'arma per si els CSI d'esquadra la troben.

Doncs bé, aquest dilluns passat sortint del parking aprop de les 7.15, vaig posar una nova recopilació de música que m'he fet amb cançonetes taberneres. Justament va sonar una cançó dels Extremoduro (potser són d'Extremadura?), em vaig posar tonto i em va fer rin-tin-tin escoltar totes les cançons d'Extremoduro que hi havia al CD, així que vaig posar la primera de la sèrie (n'hi ha 5) i vaig deixar que el reproductor del cotxe (a.k.a. ràdio) que les posés una rera l'altre. Les cançons són (en un ordre que no podria determinar ara:
  • Stand by
  • La vereda de la puerta de atrás
  • Puta
  • A fuego
  • Salir, beber
El fet és que quan s'acabava la cinquena cançó ja estava aparcant al Campus. Potser no hi veieu cap gràcia, però em va resultar un trajecte molt ràpid (quan normalment sembla que s'inverteixi més curt) comparat amb els problems que hi ha usualment per a entrar a Barcelona. De fet, no vaig baixar de 3a (i això és molt, ja us ho dic) des que vaig agafar la carretera que et deixa a la C-31.
Així que demanaria una nou sistema de mesurar el temps (o potser la distància)... els extremoduros!